Про телефонію
У версії 1.6 додався важливий компонент CRM-системи - функціональність телефонії.
Тепер ви можете легко дзвонити вашим клієнтам і фіксувати вхідні дзвінки прямо в програмі 1С:УНФ, використовуючи IP-телефонію. Це спростить вашу роботу і зробить взаємодію з клієнтами ще зручнішою.
На ний момент доступні такі оператори:
У функціоналі телефонії в 1С:УНФ:
При вхідному дзвінку автоматично визначається ім'я клієнта (відкриється карточка клієнта).
Під час розмови ви можете працювати з договорами, комерційними пропозиціями і замовленнями цього клієнта.
Вхідні дзвінки розподіляються на відповідальних менеджерів, які працюють з клієнтами.
Ви можете зателефонувати клієнту безпосередньо з його карточки або з будь-якого списку (де є контактна інформація).
Якщо номер визнається як невідомий, ви можете відразу додати нового клієнта.
Вся історія дзвінків реєструється в CRM (включаючи пропущені).
Посилання на запис розмови з клієнтом зберігається в карточці дзвінка.
Ви зможете приймати і здійснювати дзвінки за допомогою настільних телефонів, програмних телефонів (softphone) і мобільних пристроїв.
Використовуйте можливості телефонії в 1С:УНФ для розвитку вашого бізнесу та підвищення обсягу продажів.
Читайте также:
Last updated
Was this helpful?