Про телефонію

У версії 1.6 додався важливий компонент CRM-системи - функціональність телефонії.

Тепер ви можете легко дзвонити вашим клієнтам і фіксувати вхідні дзвінки прямо в програмі 1С:УНФ, використовуючи IP-телефонію. Це спростить вашу роботу і зробить взаємодію з клієнтами ще зручнішою.

На ний момент доступні такі оператори:

У функціоналі телефонії в 1С:УНФ:

  • При вхідному дзвінку автоматично визначається ім'я клієнта (відкриється карточка клієнта).

  • Під час розмови ви можете працювати з договорами, комерційними пропозиціями і замовленнями цього клієнта.

  • Вхідні дзвінки розподіляються на відповідальних менеджерів, які працюють з клієнтами.

  • Ви можете зателефонувати клієнту безпосередньо з його карточки або з будь-якого списку (де є контактна інформація).

  • Якщо номер визнається як невідомий, ви можете відразу додати нового клієнта.

  • Вся історія дзвінків реєструється в CRM (включаючи пропущені).

  • Посилання на запис розмови з клієнтом зберігається в карточці дзвінка.

Ви зможете приймати і здійснювати дзвінки за допомогою настільних телефонів, програмних телефонів (softphone) і мобільних пристроїв.

Використовуйте можливості телефонії в 1С:УНФ для розвитку вашого бізнесу та підвищення обсягу продажів.

Читайте также:

Как позвонить клиенту?

Как принять звонок?

Работа со звонками

Last updated

Was this helpful?